RSS

Cerita NtahApeApeNtah

12 Sep

Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.

Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti…

Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu, jadi mari kita habiskan masa bersama-sama….

Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya kene bekerja selama seminggu, jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen…

Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya : Atuk, untuk seminggu saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan masa bersama…

Atuk (Boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tuh…

Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah
membatalkan outstation tu…

Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya..

Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biase.

Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk.

Atuk menelefon Secretary : Jangan risau, minggu ni kita outstation. Jadi
uruskan semuanya..

Woakakaka….penat aku nak taip lagi nie….

 
13 Comments

Posted by on September 12, 2008 in Funny

 

Tags: , ,

13 responses to “Cerita NtahApeApeNtah

  1. ecah

    July 18, 2010 at 10:15 pm

    bestt!!!

     
  2. lieya

    August 4, 2010 at 1:30 pm

    klaka ke

     
  3. nadia bella sWeeT dOe

    April 24, 2011 at 9:11 am

    xa klaka xa klaka……….

     
  4. Papai

    June 27, 2011 at 3:54 pm

    hahahhahahahhaha cian ko an

     
  5. Lyn_Na

    August 20, 2011 at 11:10 am

    ulang2 jer nie!!!!….mti aq mmbaca….

     
  6. secret_loverz

    October 7, 2011 at 1:11 am

    hahaha…smpai bila2 pn xabis… lawak tol33

     
  7. wawacomel

    November 23, 2011 at 8:31 pm

    kelaka ke macam nie..??

     
  8. ainil

    January 1, 2012 at 8:02 pm

    smpi ble l nk abis.huhu..

     
  9. lol katz

    June 7, 2012 at 1:46 pm

    berpinar-pinar

     
  10. eiyna

    June 14, 2012 at 12:08 pm

    kelakar2

     
  11. mimie

    July 20, 2012 at 3:41 pm

    woah pa jenis citer ooo…..

     
  12. Ezzu Eka

    December 10, 2012 at 1:41 pm

    lawak seh,,sampao sudah x abes citenyer

     
  13. abg chik

    December 29, 2012 at 6:49 pm

    Klakar dh lani

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: