RSS

Siapa Paling Bodoh?

10 Feb

Suatu hari dua orang kaya sedang duduk-duduk di cafe, sambil berborak kosong tentang orang gaji masing-masing

Org kaya I: “Kau nak tau tak orang gaji aku tu bodoh nak mampus. Kalau tak caye lihat ni…”

Terus dia panggil si Adi orang gajinya.

“Adi, ini RM10 , pergi ke kedai, dan belikan saya kereta ferrari.” Adi pun menjawab dengan sopan, “Yes Sir !! Right Away !!”

Terus dia bergegas kekedai yang ade jual kereta. Orang kaya I itu terus mengatakan pada kawannye tu, “tengok kan betul tu?. dia bodoh nak mampus”

Org Kaya II: “Haha, itu tak de ape-ape lagi… saya punya orang gaji lagi bengap”.

Terus si org kaya II memanggil Ali, “Ali, pergi ke rumah saya, lihat sama ada saya ada di rumah atau tidak”

Ali: “Yes Sir !! Right Away !!” ali pun bergegas ke rumah tuannya.

Orang kaya II memandang temanye sambil ketawa Tidak berapa lama kemudian kedua-dua orang gaji ini bertemu ditengah jalan.

Adi: “Ehh you know, my boss is soooo stupid lah. Dia bagi aku $10 dollar dan suruh pergi beli ferrari, manalah boleh kan ari ni ari minggu tentulah kedai tutup.. ”

Ali: “My boss pun stupid dum dum gak. Ada ke dia buleh suh aku balik umah tengok dia ada kat umah ke tidak..”

 
8 Comments

Posted by on February 10, 2008 in Funny

 

Tags: , , , ,

8 responses to “Siapa Paling Bodoh?

  1. manusia

    December 8, 2010 at 6:49 pm

    klaka giler rupa-rupanya suma bodo kang kang kang kang maklum la lawak bodo bengap

     
  2. NORHASLINDA CHE ISMAIL

    June 8, 2011 at 11:10 am

    termasuk ko ko skali…hahahahhaa….

     
  3. weena

    July 1, 2011 at 4:35 pm

    kakakakaaa …. nk mampuih aq…

     
  4. Akiem Mohamed Amin (@akiemohamedamin)

    April 24, 2012 at 8:21 pm

    citer tak abeh ni..COPY PASTE ke?

     
  5. MeBeX

    July 15, 2012 at 7:39 pm

    SOB ~~~

     
  6. Abdul Rahm

    September 4, 2012 at 12:31 pm

    LAWAK GILERR ahhhhhhhhhhh…..

     
  7. ieza em0zarra

    October 1, 2012 at 4:17 pm

    haha.ad m0ral lah. .

     
  8. Sepupu Ujang

    December 9, 2012 at 2:31 pm

    org kaya dengan pembantu semuanya bukan bodoh….tapi kurang bodoh..

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: