RSS

Bijaknya Pak Pandir

10 Feb

Suatu hari pak pandir melalui satu lorong yang kecik semasa hendak pulang ke rumahnye. Entah macam mana di tengah perjalanannye tadi dia terjumpa seketul taik yang masih panas. Tapi dia tu masih ‘kompius’ sama ada bende yang dia jumpe tu adalah seketul taik atau tidak. Oleh kerana kemusykilan yang teramat sangat tu, pak pandir ambil keputusan untuk mengkaji sampel najis berkenaan.

Dia meneliti taik tersebut lalu dia berkata “Bentuk macam taik.” Lepas tu dia pegang pulak taik tu lalu dia berkata, “Lembik macam taik.” Lepas tu dia ambik sikit taik tu lalu dia hidu taik tu. Lepas tu dia berkata, “Bau macam taik.” Oleh kerana pak pandir ni masih ragu-ragu dengan taik tu lalu dia pun mengambil keputusan untuk mejilat sedikit taik tersebut. Sebaik sahaja dia menjilat taik berkenaan dia pun menjerit…

“MEMANG SAH TAIK..NASIB BAIK AKU TAK TERPIJAK!”

 
18 Comments

Posted by on February 10, 2008 in Funny

 

Tags: , , ,

18 responses to “Bijaknya Pak Pandir

  1. ayna

    September 20, 2010 at 6:50 pm

    bijak… bijak laa sangat…
    hampeh

     
  2. ayna

    September 20, 2010 at 6:51 pm

    laaalaaalaaa

     
  3. aku_zr

    October 5, 2010 at 10:15 am

    hahahhahahaha,,,,,
    lawak gilerzzzzzzzzzz

     
  4. Papai

    June 27, 2011 at 3:19 pm

    hahahhahahahahahahhahaaha BODOH YG TERAMAT BODOH

     
  5. weena

    July 1, 2011 at 4:47 pm

    bapak geli aq !!!!

    nk temuntah den . . .

     
  6. nanat0ing2

    July 13, 2011 at 11:18 am

    hahahahahaahah….xphm tol la npa pak pandir ny ngekk sgt…

     
  7. dyana

    July 22, 2011 at 4:17 pm

    hahaaha…mcm bangang je lawak nie…terbaik la..hehe~

     
  8. dyana

    July 22, 2011 at 4:17 pm

    hahaaha….terbaik la..hehe~

     
  9. nina

    August 7, 2011 at 4:45 pm

    HAHHAHA…..HAHAHA……

     
  10. z95

    August 9, 2011 at 2:10 am

    lawak x lawak..taik jugak di sebut

     
  11. marul single

    September 16, 2011 at 11:41 am

    bongok..

     
  12. fizah

    December 23, 2011 at 2:56 pm

    sempoi la pak pandir..

     
  13. eiyna

    June 14, 2012 at 2:04 pm

    hahahahahaha…bengong tol la

     
  14. nana az deh

    June 28, 2012 at 9:54 am

    hahahahaaahah
    mash ad az orng kayk gtu

     
  15. YUL

    July 9, 2012 at 1:21 pm

    ZzZzzzzzzz…..

     
  16. Mohd Shefri

    July 23, 2012 at 1:38 pm

    hahahha
    yang nie lawak😀

     
  17. Sepupu Ujang

    December 9, 2012 at 2:36 pm

    mujur pakpandir x telan taik…hahahahahah

     
  18. Fathin Humairah

    December 31, 2012 at 6:35 pm

    apsl ‘pandai’ sgt pk pandir tu..
    x prnh aq jmpe org se’pndai’ tu..

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: