RSS

Bapa Dan 3 Anaknya

06 Feb

Seorang bapa berjalan dengan 3 orang anaknya, masing-masing berumur 8, 5 dan 3 tahun. Mereka memasuki kedai tempat saya bekerja. Bapa itu kelihatan sedang berfikir keras ketika saya bertanya,
“Ada yang dapat saya bantu?”
“Saya berasa perlu untuk membeli sesuatu, tetapi saya tidak dapat mengingati apa yang ingin saya beli,” jawab bapa itu. Lalu bapa itu memandang ke arah anak-anaknya dan bertanya, “Baiklah anak-anak, selain katil dan pintu bilik mandi, benda apa lagi yang korang rosakkan dalam minggu ini?”

 
11 Comments

Posted by on February 6, 2008 in Funny

 

Tags: , , , ,

11 responses to “Bapa Dan 3 Anaknya

  1. baby

    January 14, 2009 at 6:28 pm

    x [hm lah citer ni

     
  2. ecah

    July 18, 2010 at 9:04 pm

    seng je..phmkan btul2

     
  3. TukangGelak

    April 22, 2011 at 11:30 am

    Hahaha….ni la dgaan branak nakal ni…

     
  4. nadia bella sWeeT dOe

    April 22, 2011 at 7:49 pm

    ish.
    susah tol na phm…….

     
  5. NORHASLINDA CHE ISMAIL

    June 8, 2011 at 11:03 am

    ko tak paham?
    hahahahhaha……
    aq po tak paham….
    hahahahahaha…

     
  6. Papai

    June 27, 2011 at 1:41 pm

    hahahhaa best2… c bapa terlupa apa yg hendak d beli… then look at sons.. msti la budak2 tu taw ape yg dorg dh rosakkn then automatik la juga c bapa ingat apa yg hendak d beli hehe

     
  7. dyana

    July 22, 2011 at 4:04 pm

    hahaha…

     
  8. z95

    August 9, 2011 at 2:13 am

    anak2 yang menjahanam kan

     
  9. zuljojo

    August 16, 2011 at 1:22 pm

    citer ni ade mksud tersirat..bace skali pon da tau…nice

     
  10. zul Palak Bengkeng

    March 24, 2012 at 8:34 am

    aku lagi lh tak phm.

     
  11. lela

    June 18, 2012 at 3:43 pm

    ingatkan barang2 dapur

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: